Beste Customer Contact & CXForum fan

Iedereen die al een ‘Access All Areas' heeft meegemaakt, weet dat dit event zijn naam meer dan waarmaakt: je krijgt een ongeziene kijk achter de schermen van de meeste vooraanstaande Customer Contact bedrijven van ons land, met top insiders als gids. Denk maar aan vorige edities bij de Colruyt Group, 24+ van KBC en Octa+.

Met deze Access All Areas, gaan we nog een stap verder.

Op 3 april gaan we op bezoek bij Engie en N-Allo. En we krijgen niet alleen de ‘inside story’ van hun customer contact center maar ook hoe zij AI in de dagelijkse praktijk toepassen.

We starten om 14u met een live rondleiding in het N-Allo Customer Contact Center in volle actie. Met Geoffroy Delvaulx van Engie (Sales & Partner mgr) en Wim Van de Velde, CEO N-Allo, als gidsen, krijgen we uit eerste hand toelichting bij alle aspecten van het Engie Customer Contact verhaal.

Focus ligt daarbij op de manier waarop Engie en N-Allo AI integreren in verschillende stappen binnen het Customer Contact-proces. Er zijn live demo’s voorzien van een aantal van hun AI-driven componenten.

Vervolgens is er een toelichting door Gaelle Raulo, N-Allo Operations Director over de compententieshift die AI veroorzaakt voor coaches. Afsluiten doen we met een Q&A en vanaf 16u een cosy netwerkreceptie.

Gezien het beperkte aantal plaatsen, kunt u maar beter meteen inschrijven.

Voor leden is dat gratis - niet-leden betalen 245 euro.

We kijken er alvast naar uit te mogen verwelkomen op dit #NietTeMissen event,

Namens Customer Contact & CXForum

Sandra Rens

 
 

Premium Partners 2025