Beste Customer Contact & CXForum fans

De lente is duidelijk losgebarsten. Je voelt de energie overal opborrelen en dat vertaalt zich bij ons alvast in heel wat nieuwe projecten en boeiende samenwerkingen.

Ook bij jullie voelen we heel wat enthousiasme. Zo was de Access All Areas met Engie en N-Allo alvast een stevige voltreffer: inhoudelijk super interessant en leerrijk en ook qua deelnemers een overrompeling. Dat belooft alvast voor de volgende editie bij De Lijn. Daarover alvast meer nieuws verder in deze newsletter! Op tijd inschrijven wordt dus de boodschap.

Het enthousiasme van onze premium partners om aan formules als deze mee te werken en zo hun expertise met ons te delen, is alvast heel bemoedigend voor de toekomst!

Laat de komende weken dus zeker van jullie horen.

Intussen wensen wij jullie namens Customer Contact & CXForum alvast een fijn Paasweekend. Geniet, met mate ;-), van de chocolade en hopelijk voluit van het mooie weer.

Zonnige groeten namens Customer Contact & CXForum

Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen.

 

Schuif je aan bij onze Ronde Tafel?

We hebben met Customer Contact & CXForum een aantal projecten en ideeën geformuleerd en graag hadden we die met een aantal van jullie afgetoetst tijdens een ronde tafel. Zo kunnen we ze samen verfijnen en nog beter afstemmen op jullie interesses.Het zal doorgaan bij een heerlijk ontbijt in het Officenter in Vilvoorde. Laat zeker weten indien je interesse hebt om aan te sluiten voor zo’n gesprek.

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 
 
 

Later dit jaar!

 

We hebben voor jullie nog deze events in petto

  • 18 sept - Dag van de Customer Contact medewerker: maak nu reeds de agenda van jouw CEO en Customer Contact manager vrij!
  • 9 okt - Nieuw! Masterclass ‘Hoe omgaan met klantenagressie’ door Prof. Johan Deklerck

We houden jullie in de volgende edities van deze newsletter verder op de hoogte.

 

Nieuws van onze premium partners

 

Trends in AI

‘AI is de toekomst!’ Dit is zonder twijfel dé open deur van het decennium. Maar niet elke AI, is goede AI. Dus de vraag is niet zozeer: ‘Moeten we AI inschakelen in onze CX?’ maar ‘Hoe moeten we vanaf vandaag AI op een slimme manier implementeren ?’

Net daarom is het CX-Trends rapport van Zendesk zo’n interessant document. Het maakt in haar bevraging immers onderscheid tussen CX-trendsetters -bedrijven die er vroeg bij waren om AI te implementeren- en CX-traditionalisten, die hun oude werkwijzen wel achter zich willen laten, maar AI nog niet volledig omarmen vooral omdat ze vrezen dat een aanpak met AI niet menselijk genoeg aanvoelt.

Zendesk

Al die interessante inzichten werden overzichtelijk samengevat in 5 Trends, telkens met concrete tips. En als kers op de taart, krijg je nog benchmark cases van trendsetters als Siemens, Next en Lush.

Wacht dus niet langer en download het rapport hier.
 

Nieuw lid in de kijker

 

Nieuw lid in de kijker: Primagaz

We hadden een interessant gesprek met Sofie Vanmierlo  (Project Management Officer) en Carolien Beckers (Customer Care Manager).

Je leest hier hoe zij customer care aanpakken.
 

Een onweerstaanbaar aanbod!

 

Gratis naar events als Access All Areas, AI Business Event, boeiende trend reports, unieke kansen op networking, enz. Er zijn redenen genoeg om lid te worden van Customer Contact & CXForum!  (link).  

 

Lid worden kan hier
 

Met dank aan onze premium partners