Kernwaarden

Missie & Visie

Customer Contact is de Belgische associatie van klantendiensten en contact centers. Binnen ons netwerk verenigen we iedereen die op professioneel vlak betrokken is bij klantcontact.

We streven naar de connectie tussen bedrijven, klanten en medewerkers. We willen dat klanten het klantcontact als waardevol ervaren, dat medewerkers hun job met plezier en passie uitoefenen en dat bedrijven hun klantcontact op een centrale manier positioneren.

Kernwaarden

Commitment

  • Het promoten van klantcontact en het werken in een contact center
  • Proactieve media communicatie
  • Lobby met relevante politieke kabinetten
  • Vertegenwoordiging van de klantcontactsector bij andere sector-verenigingen en overheidsinstellingen
  • Partnerships: VDAB, Le Forem, Cevora, Ahovoks, Beltug, Cube, Safeshops.be, DNCM, KSF, CCMA

Connection

  • Belgisch Customer Contact Network
  • Minimaal 12 events per jaar
  • Connecting companies
  • Connecting people
  • Bestuursorgaan open voor alle leden
  • Customer Contact Congress
  • Customer Contact Awards

Cultivation

  • Toekomstige klantcontact trends
  • Research:
    • Customer Contact Benchmark
    • Customer Contact Trends Report
    • 4 Polls Beat onderzoeken per jaar
  • Opleiding: Katholiek Onderwijs Vlaanderen, Cevora, VDAB
  • Employer branding
  • Groei

Confidence

  • Belgian Quality Monitoring Charter
  • Wet op Verkoop op Afstand
  • Overige wetgeving
  • Charter Klantvriendelijkheid
  • Ontwikkelingen ePrivacy, DNCM
  • Infographics
  • ISO certificering Customer Service

 

 

Co-creation

  • Kennisdeling
  • Access All Areas: voor leden door leden
  • White Papers
  • Industry standards
  • Teams: Research, Events, Quality, Learning
  • Round Tables
  • Workshops

Blijf op de hoogte

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.