Steekt jouw team zijn nek uit voor de klant?
Bewijs dat jullie de customer écht centraal zetten en win De Gouden Giraf 2025.
Op 11 maart mogen 10 teams meedingen naar De Gouden Giraf in de Customer Experience Battle, editie 2025. Een inspirerende wedstrijd die jou en je collega’s op een nieuwe manier naar klantencontact laat kijken.
Hoe centraal staat de klant bij jou?
Buig je met jullie team over de fictieve case, kraak de code richting meer klantgerichtheid en pitch jullie aanpak voor een expertenjury. Met als enige criterium: hoe hard steken jullie je nek uit voor de klant?
Maar eerst… inspiratie!
Je start de dag met een keynote door Klantenluisteraar Frans Reichardt. Hij overloopt de basics van customer journey en toont je de weg richting customer journey mapping. Tijdens de workshop leer je klantencontacten en klantenemoties in kaart brengen.
Op het programma
- Verwelkoming
- Inspiratiesessie door Frans Reichardt, ‘De Klantenluisteraar’:
MIND THE GAP! Hybride CX - Balanceren tussen Tech & Touch
Technologie Trends & Innovaties in Customer Experience
- Voorstelling case Battle 2025
- Lunch door topchef
- Workshop in teams
- Presentatie aan de jury
- Bekendmaking winnaar & laureaten De Gouden Giraf 2025
- Networking drink
In detail
MIND THE GAP! Hybride CX - Balanceren tussen Tech & Touch. Technologie Trends & Innovaties in Customer Experience
10.45-10.55: intermezzo door orion
10.55-11.50: workshop customer journey mapping
Beperkte plaatsen (snel zijn dus!)
Er kunnen dit jaar amper 10 teams meedingen naar De Gouden Giraf. Vraag dus snel nog 3 enthousiaste collega’s en schrijf jouw team vandaag nog in (anders moet je weer een jaar wachten).