Twee cruciale vragen in de people’s business die onze sector is:
- Wat willen jouw medewerkers nu écht?
- En vooral, hoe kan je daarvoor zorgen?
De antwoorden, die krijg je op 16 april tijdens onze eerste Engage & Empower, hét employee experience event voor de customer contactsector.
Een namiddag vol inzichten, actieplannen en duidelijke antwoorden.
DE MAGISCHE TELEFOON
Die kwam er niet aan te pas. Ook geen glazen bol of sjamaan sessies. We kregen die antwoorden via nuchtere Belgische wetenschap. We baseren ons op het (eerste!) grootschalige sectoronderzoek dat Customer Contact hield met de KULeuven: Let’s FAQ de klantendienst. Je hoeft ons dus niet te geloven, maar die meer dan 1000 collega’s wel?
3 PIJNPUNTEN, 3 KEYNOTES
Op basis van jullie antwoorden formuleerden we samen met Prof. Dr. Yves Van Vaerenbergh 3 werkpijlers voor onze sectorcollega’s. 3 pijnpunten waar je collega’s haast dagelijks tegenaan lopen.
Empowerment en engagement, het reduceren van verbale agressie en employer branding, de waardering voor de job.
Rond elke pijler nodigen we een keynote speaker uit. Verwacht ook hier geen guru of sjamaan. Wel doorleefde cases en wetenschappelijke inzichten die jou en vooral je collega’s straks nog gelukkiger op de werkvloer maken.
JIJ WIL ASAP ANTWOORDEN?
Groot gelijk! Daarom kan je nu al je tickets reserveren. Want we willen niet dat je dit belangrijk moment mist.