Customer Experience Battle
Event gericht op customer contact-medewerkers en hun managers. 15 tot 20 teams van 4 medewerkers van Inhouse customer contact diensten en facilitaire contact centers strijden in de CX Battle om de Gouden Giraf.
-
9:30 - 10:00
-
ONTVANGST MET ONTBIJT
-
-
10:00 - 10:45
-
INSPIRATIESESSIE "GA VOOR GOUD"
Klanten worden mondiger. Ze kunnen zichzelf online steeds beter informeren, ze kunnen makkelijker aanbieders met elkaar vergelijken en en zijn kritischer dan voorheen. Er zijn ook klanten die zijn niet enkel mondiger en kritischer, die zijn boos en agressief. Hoe ga je hiermee om? Hoe houd je het klantcontact goed en hoe blijf je werken aan goede klantrelaties? Waar trek je de grens en wanneer is genoeg echt genoeg?
In "Ga voor Goud" inspireert Frans je nóg beter te luisteren naar klanten en klantfeedback te gebruiken om voortdurend te verbeteren. Hij neemt je mee op zijn reis naar het menselijk brein en laat zien waarom luisteren soms zo lastig is. Hij geeft je inzichten, tips en praktische handvatten om nog beter te communiceren met je klanten, ook op de momenten dat het spannend is.
-
-
10:45 - 11:30
-
WORKSHOP CUSTOMER JOURNEY MAPPING
In deze compacte workshop laat Frans Reichardt je kennismaken met de basisbeginselen van customer journeys.
In deze workshop leer je:
- de scope van een customer journey te bepalen
- episodes in de journey te onderscheiden
- hoe je klantinzichten verzamelt
- touchpoints te benoemen
- scenario’s te beschrijven
- de emotiecurve te maken
-
-
11:30 - 12:15
-
INLEIDING CASE
-
-
12:15 - 12:30
-
INTRODUCEREN JURY
-
-
12:30 - 13:30
-
LUNCH
-
-
13:30 - 14:30
-
UITWERKEN VAN TEAM OPDRACHT
Elk team krijgt dezelfde case voorgeschoteld en werkt de opdracht die ochtend zelf uit.
-
-
14:30 - 15:30
-
CUSTOMER EXPERIENCE BATTLE
Alle teams presenteren hun opdracht voor een ervaren vakjury.
-
-
15:30 - 15:45
-
JURY-OVERLEG
De jury beoordeelt de pitches en bepaalt welk team in aanmerking komt voor de Gouden Giraffe en het bijbehorend Certificaat voor Klantgerichtheid.
-
-
15:45 - 16:00
-
UITREIKING GOUDEN GIRAF AWARD
Het winnende team ontvangt de Gouden Giraffe en het Certificaat voor Klantgerichtheid. Het tweede en derde team krijgen eveneens een Certificaat voor Klantgerichtheid. Ook voorziet onze hoofdsponsor Orion een attentie voor elke deelnemer.
-
-
16:00 - 17:00
-
NETWERKDRINK
-