À propos de l’événement Customer Experience Battle

Customer Experience Battle

Event gericht op customer contact-medewerkers en hun managers. 15 tot 20 teams van 4 medewerkers van Inhouse customer contact diensten en facilitaire contact centers strijden in de CX Battle om de Gouden Giraf.

Customer Experience Battle

De giraf is het hoogste dier ter wereld. Daarom verdient het bedrijf dat er hoog boven uitsteekt voor customer experience de hoogste waardering: de Gouden Giraf Award.

Dat kunnen jullie bewijzen op 14 maart 2023 tijdens de Customer Experience Battle. 

  • Laat je eerst inspireren door de wervelende keynote van topspreker Frans Reichardt.
  • Werk samen met je team van 4 klantcontact-medewerkers een opdracht uit. 
  • Presenteer je concept aan de juryleden. 
  • Win met je team de Gouden Giraf en eeuwige roem!

OPGELET: Bij de inschrijving schrijf je je in per team voor je bedrijf. De namen van de deelnemers mag je ons later bezorgen. Het tarief geldt dan ook voor een team van 4 deelnemers, dus je hoeft bij de aantallen, niet 4 maar 1 (indien je slechts 1 team wenst in te schrijven) in te vullen!

Programme

La période d'inscription est terminée.

Prix

OPGELET: Bij de inschrijving schrijf je je in per team voor je bedrijf. De namen van de deelnemers mag je ons later bezorgen. Het tarief geldt dan ook voor een team van 4 deelnemers, dus je hoeft bij de aantallen, niet 4 maar 1 (indien je slechts 1 team wenst in te schrijven) in te vullen!