-
EXCLUSIEVE ACCESS ALL AREAS BIJ… OCTA+
Een vat vol unieke inzichten
-
TECH EVENT N° 2
De tech evoluties van onze sector.
Wervelende keynotes en praktijkgerichte cases.
-
BBQ D'ÉTÉ, À PARTIR DE 18H00, LOUVAIN
Admirez le magnifique coucher de soleil tout en savourant de délicieux grillades et d'autres petits plats. Revivez les journées et soirées estivales avec vos collègues et clients. Et profitez avec votre réseau de ce dernier jour des vacances avant de vous dire : il est bien fini, l'été ...
Calendrier
Liste des événements passés
-
ENGAGE & EMPOWER.
Hét employee experience event voor de customer contactsector.
-
Customer Experience Battle 2024
Schuilt er een Gouden Giraf in jouw team?
-
ACCESS ALL AREAS bij… 24+ // VOLZET
Binnenkijken bij een klantvriendelijke innovator ...
-
The Future of Telesales
Hoe zou het nog zijn met… de opt-out?
-
NIEUWJAARSRECEPTIE - free event
2024 bij Customer Contact: een jaar om van te smullen
-
Customer Contact Congres
CELÉBRONS LES
STARS DE CUSTOMER CONTACT
-
EXCLUSIEF LEDENEVENT - Ga mee naar… Lieven Scheire over Artificial Intelligence
Hopeloos uitverkocht… maar niet voor Customer Contact
-
Vlaams Opleidingsverlof - webinar
Zet het Vlaams Opleidingsverlof terug aan het werk
-
Welzijn in het contactcenter
Stresspreventie en welzijn op het werk
-
until
Nommez le meilleur de votre équipe
Lors du Customer Contact Congress, nous mettons en lumière nos "Stars of Customer Contact". Nous demandons donc à tous les managers de nommer les meilleurs membres de leur équipe dans les catégories suivantes :
-
CxO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker
Ook dit jaar is er weer een CxO-ontbijt mét inspirerende keynote. Een echte aanrader. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CxO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken!
-
Ontdek in primeur de grootste bevraging van onze sector
KICK-OFF: let’s FAQ de klantendienst - gratis webinar 27.6
-
ASSEMBLÉE GÉNERALE 2023
La première assemblée générale organisée depuis le changement de dénomination.
-
TECH EVENT : 'DES OUTILS POUR LES CONTACTS CLIENTS OPTICHANNEL'
DÉCOUVREZ LE PROGRAMMA DU PROCHAIN IN TECH
-
Événement exclusif réservé à nos membres : Visite au centre logistique DHL à l'aéroport de Bruxelles
DHL nous invite à visiter les coulisses de son hub à l'aéroport de Bruxelles. Un petit groupe de 20 membres de Customer Contact et de CXForum pourront découvrir toute la chaîne logistique, de l'arrivée des colis jusqu'au décollage des impressionnants avions-cargos.
-
Customer Experience Battle
Event gericht op customer contact-medewerkers en hun managers. 15 tot 20 teams van 4 medewerkers van Inhouse customer contact diensten en facilitaire contact centers strijden in de CX Battle om de Gouden Giraf.
-
New Year's Reception
Customer Contact invites you for drinks and bites to celebrate the new year. We will look back on 2022 and unveil some exciting plans for 2023