Dit doen wij voor onze leden
Voor customer contact & customer experience experts
Blijf vooroplopen! Wij bieden jou directe toegang tot kennis en networking o.a. Access all areas, benchmarks en de nieuwste trends in customer contact en - experience.
Of je nu wilt bijleren via masterclasses, tools zoekt die écht het verschil maken, of wilt netwerken met andere experts — wij zorgen voor de juiste middelen én ontmoetingen die jouw professionele ontwikkeling ondersteunen.
Met erkenning en waardering voor jouw rol in het customer contactlandschap zorgen we voor een stevigere positie binnen én buiten je organisatie. Via peer-to-peer kennisdeling leer je van collega’s uit het veld, wissel je best practices uit en vergroot je je netwerk.
Voor technologiepartners
Wij openen deuren naar nieuwe klanten en geven jou de opportuniteit te tonen wat jullie product in zijn mars heeft. Met exclusieve netwerkopportuniteiten, marktinzichten en een overzicht van innovaties, helpen wij technologiepartners groeien binnen de wereld van customer contact.
Voor marketeers
Customer contact en -experience is een steeds belangrijker onderdeel van de merkbeleving. Wij bieden marketeers inzichten in de vaardigheden en competenties van moderne customer contactmedewerkers . Daarnaast houden we je op de hoogte van trends en geven we toegang tot exclusieve bedrijfsbezoeken.
Voor HR-professionals
De juiste mensen, met de juiste skills op de juiste plek — daar draait het om. Wij ondersteunen HR-professionals met actuele kennis over competenties, skills en evoluties binnen customer contact.