Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021

september 3, 2020

Het jaarlijkse congres voor de Customer Contact sector werd verplaatst van 19 november 2020 naar 18 maart 2021! We behouden onze fijne locatie van de vorige editie, Technopolis Mechelen. Veel parking, gemakkelijk bereikbaar en plaats genoeg om indien nodig de gepaste afstand van elkaar te houden.

Wat mag je verwachten?

We verwelkomen je met koffie en verrassende, praktijkgerichte break-out sessies, terwijl je namiddag kan luisteren naar inspirerende keynotes. Ook dit jaar konden we weer fantastische sprekers strikken. We verwelkomen onder andere Shane McLeod, Prof. Lieven Demarrez, Horst Remes en Tom De Ruyck.

Tijdens de lunch en netwerkdrink voorzien we ruim voldoende tijd om te netwerken met mensen die je al dan niet meer live zag sinds maart 2020!

Wat met COVID-19?

We volgen de maatregelen op de voet op zodat we het evenement veilig kunnen laten doorgaan. Technopolis is tevens voorzien van de nodige alternatieven als dat nodig zou zijn.

Waar kan ik inschrijven?!

Inschrijvingen openen op 15 oktober.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This