Proximus over de Digital Workplace

januari 3, 2019

Tijdens de laatste Access All Areas van 2018 opende het contact center van Proximus haar deuren voor de leden van Customer Contact. Een vijftigtal contact center professionals kwamen een kijkje nemen en luisteren naar wat Proximus hen kan leren over de digital workplace.

Proximus

Proximus over Digital Servicing

Zijn bots evil machines die ons werk en onze kennis willen inpikken? Of zijn ze net een positieve ondersteuning voor organisaties?

Proximus gelooft voor 100{cd6ba86324de769de28de788aa1e94ccebb7d83d067ee28bbb036baddedd41f7} in het laatste. Ze hebben hun eigen Digital Collaborative Workplace, óók voor operationele medewerkers zoals customer contact medewerkers. Ze streven naar bots die een ondersteunend onderdeel zijn van het menselijke team, een boost voor hun productiviteit en tevredenheid.

Naar de werknemers toe communiceren ze dan ook een digitale shift, zodat die gedragen wordt door heel het bedrijf. De vijf core values hierbij zijn: agility, collaboration, accountability, digital mindset en last but not least: customer centricity. Alles draait om het aanpassen van de werkgewoontes.

Proximus legde in detail uit hoe ze hun organisatie, medewerkers en klanten voorbereidden op deze switch naar een digital workplace, maar om deze details te kunnen horen had je er bij moeten zijn!

Netwerklunch

Bij een Access All Areas hoort natuurlijk netwerken! Het persoonlijke contact en het uitwisselen van handige tips over werkwijze en tools is altijd een sterk onderdeel van deze evenementen.

Bezoek aan het contact center

Bij de aankondiging van een Access All Areas zeggen we altijd “binnenkijken in het contact center”.

Dat mag je heel letterlijk nemen, met de hele groep mochten we tussen de agents ontdekken hoe de Digital Workplace nu echt in zijn werk gaat.

Over Access All Areas

Als beroepsfederatie wil Customer Contact kennisdeling onder haar leden stimuleren. Een van de initiatieven die we hiervoor nemen is de Access All Areas die elk kwartaal georganiseerd wordt. Tijdens dit event mogen leden op bezoek bij andere leden om te leren van elkaars werking. Er is telkens een netwerklunch aan gekoppeld, aangeboden door het organiserende bedrijf. De events zijn volledig gratis en staan open voor de leden van Customer Contact. De kwaliteit van het netwerken wordt gewaarborgd doordat we sales wonders weren en enkel kennisdelers toegang krijgen.

In 2019 stellen onder andere VRT, Mediahuis en Ikea hun contact center open voor een bezoek van de leden van Customer Contact.

Alle events kan je in de kalender terugvinden.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This