Koramic neemt Call-IT over

februari 14, 2017

 

De Koramic Groep (Koramic), de investeringsmaatschappij met zetel te Kortrijk, heeft een akkoord bereikt met het Nederlandse USG People over de overname van Call-IT. Call-IT is de vennootschap die zich binnen USG People toelegt op customer care services (contact centers). USG People wil met de verkoop van Call-IT zijn focus volledig richten op HR-services.

Call-IT is actief in België, via haar zetel in Oostende, en in Nederland, waar zij opereert vanuit vestigingen in Weert en Eindhoven. Call-IT stelt ca 575 mensen tewerk, waarvan ca 200 in België. Zij realiseert een omzet van ca 20 mio €. De overname van Call-IT gebeurt door Koramic2Engage, de divisie van de Koramic Groep die gespecialiseerd is in customer care services.

Door de overname van Call-IT verstevigt Koramic2Engage haar positie als marktleider in customer care services in België en bouwt zij ook haar Nederlandse activiteiten in belangrijke mate uit. Koramic2Engage is actief in België, Nederland, Frankrijk en Marokko. Bedoeling is dat Call-IT binnen Koramic2Engage op een zelfstandige basis blijft opereren, net zoals dat het geval is voor de andere bedrijven uit de groep : IPG, In2Com en RingRing.

Koramic heeft de ambitie om haar customer care activiteiten verder uit te bouwen, zowel in België, onder andere via het aanbieden van complementaire diensten, als in het buitenland.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This