Inspiratiecases op het congres: zelfsturing en Scout&Skill

september 10, 2019

Tijdens het Customer Contact Congres kan je in de voormiddag terecht op ons “Meet – Learn – Work – Play” forum. Je maakt zelf de keuze tussen netwerken, bijleren tijdens inspirerende cases, even wat werk verzetten of de expo van Technopolis onveilig maken.

We maken de keuze alvast niet gemakkelijker met onze twee eerste inspiratiecases: zelfsturing en Scout&Skill.

Empowerment door zelfsturing

Lieve Huygens, contact center manager bij Carglass N.V. heeft de afgelopen 3 jaar sterk ingezet op empowerment om het contact center naar een hoger niveau te tillen.  Waar zij dacht dat het een mooie reis zou zijn voor de afdeling en de medewerkers, werd het vooral een uitdagende ontwikkeling van zichzelf en haar team van coaches.  

Lieve neemt jullie graag mee in de weg die, met vallen en opstaan, bewandeld werd.  Zij laat jullie zien hoe de bovenstroom plots gestuurd wordt door de onderstroom, hoe het onzichtbare belangrijker wordt dan het zichtbare.  Ze vertelt jullie graag hoe de weg naar zelforganisatie invloed heeft op jezelf, het leidinggevende team, de agents, de structuren, personeelszaken, training en zo veel meer. 

Scout & Skill

Katrien Lenaerts, COO van Callexcell, vertelt jullie in deze eigenwijze sessie over het vinden en opleiding van de juiste medewerkers van hun contact center.

De zoektocht naar talent en de continue ontwikkeling van dat talent vormen een boeiende uitdaging. De digitalisering voegt bovendien een extra dimensie toe, al blijft het doel hetzelfde. Mensen klaarstomen voor een rol binnen een customer contactomgeving en hen vervolgens op een duurzame manier tewerkstellen, door te investeren in hun persoonlijke groei en ontwikkeling.

De sector evolueert en dat leidt tot nieuwe initiatieven om (potentieel) talent te scouten en hier zelf mee aan de slag te gaan. De opportuniteiten en carrièremogelijkheden binnen de contact centerwereld zijn immers legio.

Benieuwd naar meer?

We mikken op véél inspiratie en een dag vol verrassende contacten tijdens het Customer Contact Congress van 2019. Met een thema als “the POWER of Customer Contact” kan het dan ook niet anders dan een krachtige dag worden!

Schrijf je dus snel in, de zomerpromo van 10{cd6ba86324de769de28de788aa1e94ccebb7d83d067ee28bbb036baddedd41f7} korting op je ticket loopt nog tot 20/09/2019!

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This