Gezocht: Teamcoach (Pidpa) en Operational Performance Manager (Eneco)

februari 2, 2018

Word jij de nieuwe Teamcoach van Pidpa?! 

Pidpa levert en produceert drinkwater, beheert afvalwater en levert water op maat van bedrijven.

Wat zoeken ze?

Als inhouse contactcenter helpen we dagelijks een 1500 klanten met al hun vragen over drink-, hemel- en afvalwater.
We streven ernaar om elke klant in één keer verder te helpen op een professionele, klantvriendelijke, kwalitatief
hoogstaande manier.
Als teamcoach ben je verantwoordelijk voor het motiveren, ontwikkelen en ondersteunen van een team van 10 à 15
medewerkers. Je begeleidt hen intensief bij hun individuele ontplooiing, als ook in hun ontwikkeling als team. Je maakt
hierbij gebruik van kwaliteitsmonitoring. Het coachen van medewerkers zal het belangrijkste deel van je tijd innemen.
Je gaat actief op zoek naar verbetermogelijkheden voor medewerkers en voor de werking van het contactcenter. Je
bouwt onze dienst mee uit en begeleidt medewerkers bij veranderingen.
Je herkent jezelf in de waarden van het bedrijf -verantwoordelijkheid, engagement, respect en integriteit- en draagt
deze uit naar je medewerkers en de andere teams.
Je werkt hierbij nauw samen met de andere teamcoaches, met de contactcenter verantwoordelijke en met de andere
diensten.

Alle informatie ivm de vacature van Pidpa kan je hier vinden

Opgelet: solliciteren kan tot 19/02/18!

Of liever toch Operational Performance Manager bij Eneco?

 

Eneco België levert elektriciteit uit 100{cd6ba86324de769de28de788aa1e94ccebb7d83d067ee28bbb036baddedd41f7} hernieuwbare bronnen. Ze willen een inspiratiebron zijn voor anderen door te laten zien dat een snelle transitie van fossiele naar duurzame energie technisch mogelijk en rendabel is.

Als Capacity & Operational Performance Manager heb je als doel om de Customer Service organisatie (B2C en B2B) te ondersteunen in het behalen van haar doelstellingen inzake klantbeleving & operational excellence.

  • Je staat in voor de opvolging van alle operationele activiteiten en verantwoordelijkheden die binnen jouw team belegd zijn:
    • Monitoring & analyse:
      • Het meten, bewaken, analyseren en optimaliseren van alle operationele klantprocessen en KPI’s.
      • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak, het onderhoud en de communicatie van de customer service business monitoring.
      • Je coördineert de opmaak van het customer service business plan en je hebt een centrale stem voor bepaalde topics zoals de Risk board, Digital architecture & innovation, business continuity plan, etc.
    • WFM:
      • Het forecasten, plannen en optimaliseren van het inhouse contact center, externe contact center en de uitgaande klantencommunicatie.
      • Je hebt een adviserende rol mbt het workforcemanagement van de operationele customer service teams en de trafficing van de contact centers.
    • Rapportering:
      • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak, het onderhoud en de communicatie van de overkoepelende customer service rapportering.
      • Je bent het aanspreekpunt mbt de overkoepelende customer service targets.
      • Je zorgt voor de opmaak van recurrente en ad-hoc rapporten & het bieden van data-driven inzichten over onze klanten en de klantendienstwerking.
  • Je stuurt, motiveert en coacht het C&OP team.
  • Je steekt ook zelf de handen uit de mouwen en voert o.a. zelf analyses uit, neemt deel aan projecten, werkt advies uit voor het nemen van operationele beleidsbeslissingen, etc.
  • Je werkt nauw samen met de andere teams binnen Customer Service, met de andere afdelingen binnen het bedrijf (IT, Finance, Marketing, Sourcing & Legal) en met de andere business units binnen de Eneco Groep.
  • Je treedt op als rechterhand van de Customer Service Director en ondersteunt bij o.a. het bepalen van de projecten roadmap van de Customer Service organisatie, het bewaken en optimaliseren van de Cost-to-serve, het operationeel en contractueel opvolgen van de externe partners, etc. Daarnaast fungeer je ook als zijn back-up bij afwezigheid.

Meer informatie over de vacature bij Eneco vind je hier

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This