Genesys verstevigt marktpositie en organiseert nieuw Customer Experience Event

augustus 18, 2017

CQ17

CX17 Brussels – pict:©vincent duterne

Genesys vernieuwt

Genesys ging eind vorige jaar een verbintenis aan met branchegenoot Interactive Intelligence. Na een eerste succesvol kwartaal kijkt het vernieuwde Genesys terug op een geslaagde onderneming. Ze zijn nu een bedrijf met meer dan 10.000 klanten in meer dan 100 landen en investeerden voor meer dan 200 mio dollar in productinnovatie.
Het Nederlandse Customer First interviewde Kim de Boer, sales director & general manager voor de Benelux. Het interview kan u hier nalezen.

Customer Experience Event – CX17

Niet enkel het bedrijf veranderde, ook het jaarlijkse evenement voor klanten, partners, consultants en media werd volledig omgegooid.
Dit resulteerde in CX17, een groots opgezet Customer Experience Event dat meer dan 1000 bezoekers trok van over heel de wereld. Er vonden twee edities plaats, in Indianapolis en in Brussel afgelopen juni. Het volledige verslag van de belangrijkste thema’s kan u hier downloaden: Genesys CX17

Bij Contactcentres.be zijn we fier dat we het vernieuwde Genesys welkom mogen heten als onze nieuwste Premium Partner.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This