Op 14 november vinden de jaarlijkse Customer Contact Awards opnieuw plaats tijdens het Customer Contact Congres. Benieuwd wie de touwtjes in handen hebben bij de keuze van hét sterkste Customer Contact Center van 2019?
We present you… dé jury voor 2019!
Burt Riské – TrendsTop

Met meer dan 35 jaar ervaring in (direct) marketing en general management op de teller is Burt Riské momenteel algemeen directeur van Trends Business Information (TrendsTop), een afdeling van Roularta Media Group. Data is absoluut de rode draad in zijn carrière.
Hij is tevens één van de stichtende leden van BAM (Belgian Association of Marketing) en momenteel lid van het exco als schatbewaarder en co-voorzitter van de DataHub. Burt is sinds de opstart van de VZW DoNotCallMe als voorzitter verantwoordelijk voor de goede gang van zaken en de communicatie met overheid en pers.
Jan Smets – BPost

Jan Smets is director Retail en Customer Care, voor de Mail and Retail unit bij BPost. Hij is het hoofd van het fysieke netwerk, het customer contact center en de digitale channels en behoudt het overzicht in customer satisfaction en loyalty.
Jan is een veelgevraagd spreker over contact center management en customer experience en auteur van “Contact Center Management” (Lannoo Campus, 2016).
Ann Guinée – Beltug

Ann is al jarenlang actief in de ICT-sector en heeft een sterke connectie met customer contact en customer experience. Bij Beltug is ze verantwoordelijk voor de communicatie met de leden en organiseert ze een veertigtal sessies rond verschillende hot topics in de technologiesector.
Dankzij deze directe link met de Belgische ICT-sector is ze als geen ander op de hoogte van de laatste trends, de drijfveren en de uitdagingen van technologie in het contact center.
Ook deelnemen aan de Customer Contact Awards?
Download het application pack waarin je het volledige proces terugvindt. Kies een categorie (technology, people en customers), beantwoord de vragen en stuur alles terug voor 30/09/2019.
De juryleden beoordelen individueel elke case en komen zo tot een top 3 binnen elke categorie. Tijdens de jurydag bespreken ze de cases inhoudelijk en wegen af wie de uiteindelijke winnaars van de Customer Contact Awards 2019 worden.
Alle informatie vind je ook terug op de website van het Congres.