Contactcentres.be in METRO

mei 24, 2016

Metro nl 20160509 by Mass Transit Media NV Metro issuu

De gratis krant Metro besteedde maandag 9 mei veel aandacht aan het beroep van contact center medewerker. In hun wekelijkse “START” special zijn er 2 pagina’s opgedragen aan onze dynamische sector.

Onze secretaris-generaal Hans Cleemput geeft duiding over de schaalgrootte en de typische aspecten van contact centers in België. Vice-voorzitter Jeroen Vermeire licht de aanpak van het nationale crisiscentrum contact center bij IPGtoe en er zijn getuigenissen van medewerkers van onder andere Carglass.

Metro NL Hans

Metro NL Jeroen

Metro NL agents

U kan Metro gratis lezen via deze link. De artikels over Contactcentres.be vindt u vanaf pagina 11.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This