De Contact Center Awards op 15 november openden met een aparte aankondiging: er zouden geen Contact Center Awards zijn! Doorheen de dag waren er echter al een paar aanwijzigingen en was er al een nieuw logo te spotten, want Contactcentres.be verandert vanaf 1 januari 2019 van naam – en dus veranderde de naam van de awards ook meteen mee.
Geïnteresseerd in wie een Customer Contact Award won? De winnaars staan online! Ze krijgen in 2019 elk een eigen workshop waarbij ze hun case tot in de puntjes uit de doeken mogen doen.
Waarom een naamsverandering?
Sinds 15 november is Customer Contact de nieuwe naam van Contactcentres.be. “We waren als beroepsfederatie toe aan een rebranding,” vertelt voorzitter Caroline De Roose, Customer Experience Director bij Randstad. “De term contact center dekte niet volledig meer de lading. Het gaat tegenwoordig over klantcontact in al zijn aspecten. En daar spelen we met Customer Contact als nieuwe naam zeker op in.”
Wat is Customer Contact?
Customer Contact is de Belgische beroepsfederatie van contact centers, klantendiensten en andere bedrijven en/of bedrijfsonderdelen die met remote customer contact bezig zijn.
Customer Contact verdedigt de belangen van de sector, zorgt ervoor dat klanten het contact als waardevol ervaren en dat contact center en klantendienst medewerkers hun job met passie en trots uitoefenen.
Voorlopig wijst de website Customercontact.be nog door naar de bestaande Contactcentres.be site en gegevens, maar vanaf 1 januari 2019 zal de volledige rebranding rond zijn. In zijn nieuwe vorm speelt Customer Contact meer in op (sector) onderzoek, kennisdeling en partnerships met andere federaties en organisaties zoals Cevora, VDAB en Le Forem.
Je vindt ons vanaf nu ook op een nieuwe LinkedIn-pagina en op Facebook.