Contactcentres.be bij De Inspecteur op Radio 2

april 25, 2018

Contactcentres.be was één van de organiserende partijen van de campagne Oplichters aan de lijn van de FOD Economie. In deze campagne konden we het televerkoop-verhaal vanuit de kant van de contact centers vertellen. Eén van de acties waar we aan konden meewerken was een interview met Sven Pichal van De Inspecteur op Radio twee.

Céline Malyster, kwaliteitsverantwoordelijke van CallExcell (lid van onze Raad Van Bestuur) legde uit waar een goed contact center rekening mee houdt als het om telesales gaat. Daarnaast kon Hans Cleemput als woordvoerder van Contactcentres.be uitleg geven over het standpunt van de federatie. We konden op deze manier samen een positief beeld brengen over onze sector met duiding van de Wet Verkoop op Afstand.

Herbeluister het fragment hieronder:

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This