Thema: Corona
“Blijf in uw kot”
Invloed Covid-19 op Klantgedrag
2021 Pollsbeat Research
Na anderhalf jaar COVID-19: Is de verandering in klantgedrag blijvend? Hebben de covid-19 maatregelen nog steeds een impact op contact-volumes, wachttijden, klanten-tevredenheid, flexibele oplossingen, contact-kanalen?
Download hier de onderzoeksresultaten.
Corona Research 2021

Download hier de onderzoeksresultaten van het "pollsbeat" onderzoek naar de impact van corona op klantcontact in 2021.
Send download link to:
Klantcontact in coronatijden
2020 Pollsbeat Research
Op 18 maart 2020 ging België in lockdown-light. Thuiswerk als nieuwe norm, geen fysiek sociaal contact en mondmaskers op straat.
Wat is de impact hiervan op klantcontact? Hoe snel kunnen contact centers overschakelen op thuiswerk?
Wij vroegen samen met Möbius onze leden naar de impact van de coronacrisis op hun klantendiensten en contact centers, de cijfers presenteerden we tijdens een webinar. Je kan de slides met alle cijfers gratis downloaden
Corona Research 2020

Download hier de onderzoeksresultaten van het "pollsbeat" onderzoek naar de impact van corona op klantcontact.
Send download link to:
Alles over klantcontact in coronatijden
Unieke samenwerking tussen contact centers voor ‘Contact Tracing’
Pieter De Crem bezoekt het contact center van het coronavirus crisiscentrum, ook bij IPG (foto: IPG/Koramic2Engage) De Vlaamse overheid heeft beslist om het contract voor de 'Contact Tracing' te gunnen aan een consortium van contact centers en ziekenfondsen,...
Spraaktechnologie als verlengstuk van teamleider in corona-tijden
Spraaktechnologie als hulp voor het contact center om de continuiteit van het klantcontact in crisistijden mee te verzekeren? Dirk Roziers, van spraaktechnologie bedrijf Xdroid, reageerde op de oproep van Customer Contact om tips en trics te delen in ons artikel over...
Crisiscentrum overheid beantwoordt alle vragen over coronavirus
Sinds begin maart kan je met al je vragen over COVID-19 terecht bij het crisiscentrum van de overheid op het nummer 0800-14.689, wat beantwoord wordt door de medewerkers van IPG. Je kan er bellen met een team van gemotiveerde klantcontact medewerkers die op alle...
Klantcontact is cruciaal in tijden van sociaal isolement
Pieter De Crem bezoekt het contact center van het coronavirus crisiscentrum (foto: IPG/Koramic2Engage) Nu meer en meer mensen aan tele-werk doen of thuis zitten door tijdelijke of economische werkloosheid, vervult klantcontact een cruciale rol om mensen uit hun...
De virtuele koffiemachine babbel en andere tips
Zoveel mogelijk tele-werken, social distancing aanhouden en virtuele meetings organiseren... Zo proberen we de strijd tegen het covid-19 virus te winnen. Bedrijven veranderen live events naar webinars. En wij raden aan om een virtuele netwerkborrel of een virtuele...
Tele-werken de nieuwe norm in klantcontact
Tele-werken is sinds deze week de nieuwe norm in de klantcontact wereld. Dat blijkt uit een kleine bevraging van een aantal van de leden van Customer Contact. We geven ook nog wat extra informatie en tips mee, en roepen bij deze op om jouw cases en ervaringen met ons...
Hoe los je de tekortkomingen van contactcenters op?
Organisaties hebben de afgelopen jaren grote bedragen geïnvesteerd om een vlekkeloze klantenervaring mogelijk te maken. Toch laat de service naar klanten vaak te wensen over. Een belangrijke reden daarvoor is dat, ondanks dat contactcenters met de modernste...