Customer Contact Teams
Onze teams zijn samengesteld uit professionals in de verschillende onderwerpen. We mikken op minstens 1 kwartaalafspraak per team, zodat iedereen op de hoogte blijft van de belangrijkste ontwikkelingen.
Team Learning
Dit team brengt alles samen wat te maken heeft met onderwijs en opleiding. Het in kaart brengen van beschikbare opleidingen, aanbieden van stages in het onderwijs en aan werkzoekenden en veel meer.
Team Tech
De contact center sector is een sector in volle beweging. Onze technologische partners steken regelmatig de koppen bijeen om samen sterker te worden in een wereld in verandering.
Team Research
Dit team verzorgt alle grote en kleine onderzoeken, van het Nationale Benchmark tot de Pollsbeat studies. Het opstellen van vragenlijsten, analyseren van resultaten en opmaken van white papers valt hieronder.
Team Quality
Kwaliteit is belangrijk in een sector die steeds verandert. Dit team houdt alle kwaliteits-processen in de gaten. In januari 2020 publiceerden zij het eerste Belgian Quality Monitoring Charter.
Zin in een flinke dosis teamspirit?
Zelf bijdragen aan één van onze teams? De handen uit de mouwen steken om onze boeiende sector, het opstellen van workflows en best practices in kaart brengen? Je bent meer dan welkom in één van onze teams!
Met dank aan onze Premium Members











