Het nationale Customer Contact benchmarkonderzoek gaat van start

december 10, 2019
Benchmark – fluorescent Neon Sign on brickwall Front view

Onderzoek voor, door en over de klantcontact sector… We hebben er de afgelopen maanden meermaals vragen over gekregen en we werkten achter de schermen met vereende krachten om hierop een passend antwoord te bieden. En nu is het bijna zover…

In de komende weken gaat het Nationale Customer Contact Benchmark onderzoek van start. Onder de noemer ‘Strength in numbers’ brengen we, in samenwerking met Cevora, KIRC en KCM, de volledige klantcontact sector in kaart, zowel wat de facilitaire contact centers als de inhouse klantendiensten en commerciele klantcontactafdelingen betreft.

Alle vragen zijn ondertussen verwerkt en nagekeken. De vertalingen zijn binnen en worden opgeladen in de tool van KCM. We leggen de laatste hand aan ons communicatieplan.

En dan is het zeer binnenkort aan jou om mee te doen en de vragenlijst te beantwoorden, maar ook om iedereen binnen jouw netwerk enthousiast te maken voor het grootste klantcontact research project ooit binnen de Belgische klantcontact markt. Hoe meer deelnemers we hebben, hoe beter we in staat zijn om het belang, de grootte, de inhoud en de impact van het dagelijkse werk in klantcontact weer te geven. Hou dus de website en mails zeker in de gaten!

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This