
- Hoe groot is de Belgische klantcontact sector?
- Hoeveel mensen werken er in klantcontact?
- Wat is het gemiddelde aantal medewerkers per teamleader?
- Welke klantcontact kanalen gebruiken de klanten het meest?
- Wat betekent artificial intelligence voor de klantcontact sector?
Onderzoek voor, door en over de klantcontact sector… We hebben er de afgelopen maanden meermaals vragen over gekregen en we werkten achter de schermen met vereende krachten om hierop een passend antwoord te bieden. En nu is het zover…
Het allereerste Belgische Nationale Customer Contact Benchmark onderzoek is van start gegaan.
Onder de noemer ‘Strength in numbers’ brengen we, in samenwerking met Cevora, KIRC en KCM, de volledige klantcontact sector in kaart, zowel wat de facilitaire contact centers als de inhouse klantendiensten en commerciele klantcontactafdelingen betreft.
Het onderzoek bevat in totaal 57 vragen en het duurt gemiddeld tussen de 20 en de 30 minuten om het Nationale Customer Contact Benchmark Onderzoek in te vullen. Het onderzoek is volledig anoniem en er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen. Het onderzoek loopt van 23 januari 2020 tot en met 23 maart 2020.
Nu is het aan jou om mee te doen.
Beantwoord de vragenlijst of stuur hem door naar de meest geschikte persoon binnen jouw bedrijf.
Maak daarnaast iedereen binnen jouw netwerk enthousiast voor het grootste klantcontact research project ooit binnen de Belgische klantcontact markt! Hoe meer deelnemers we hebben, hoe beter we in staat zijn om het belang, de grootte, de inhoud en de impact van het dagelijkse werk in klantcontact weer te geven.