Research over de customer contact sector

We need you!

Momenteel loopt het 2-jaarlijkse NATIONAAL BENCHMARK onderzoek, we hebben jouw input nodig!

Werk je in een contact center of klantendienst in België? Neem dan even een half uurtje de tijd om deze vragenlijst in te vullen. Hoe meer respondenten, hoe betere cijfers we hebben om onze sector op een sterke manier te vertegenwoordigen. Samen staan we sterk!

Mini-onderzoek Quality Monitoring

Past u quality monitoring toe in uw contact center? Wie doet dit dan en hoe vaak? Hoe kiest u welke gesprekken u monitort en op welke kanalen de focus ligt?

Mini-onderzoek Arbeidsmarkt

Welke vaardigheden vindt u belangrijk, hoe lang blijven uw medewerkers en welke faciliteiten biedt u aan om hen aan u te binden?

Benchmarkonderzoek

Dit onderzoek loopt momenteel, neem deel!

Mini-onderzoek Artificial Intelligence

Zet u al Artificial Intelligence in in uw contact center of bent u dat de komende jaren van plan? Gebruikt u al een bot, en voor welke toepassingen? En hoe multichannel is uw bedrijf op dit moment?

Word nu lid van het grootste klantcontactnetwerk in België

Het lidmaatschap geeft toegang tot whitepapers, infographics en research results. Als lid krijg je ook gratis toegang of ledenkorting op minimaal 12 events per jaar. Leden krijgen exclusief toegang tot de Access All Areas

Ontdek alle lidmaatschapsvoordelen en word lid van het grootste Belgische klantcontactnetwerk.

Evenementen

Iedere maand is er minstens 1 evenement voor onze sector. Vaak gratis voor leden, altijd toegankelijk voor niet-leden.
Kom eens een kijkje nemen en kennismaken!