Nieuws

Nieuws

  1. STRAFFE KOFFIE: EEN ONTBIJT MET WINNAARS

    STRAFFE KOFFIE: EEN ONTBIJT MET WINNAARS

    Eind vorig jaar wonnen ze de 1e Customer Contact Awards. In al het feestgedruis was er toen niet echt tijd voor een diepgaand gesprek. Dus nodigden we hen samen met enkele collega’s uit op 1 maart. Voor straffe koffie, pittige vragen en… bubbels!

    Lees meer
  2. “Bedrijven met een customer contactcenter hebben al een mooi parcours afgelegd”

    “Bedrijven met een customer contactcenter hebben al een mooi parcours afgelegd”

    TOPCOLLEGA’S AAN HET WOORD: SANDRA HERBOTS & MARIJKE PERMENTIER (SECUREX)

    Managers en teamleaders staan vaak in de schijnwerper, maar hier willen we net àlle customer contactcollega’s in the picture zetten. Sandra Herbots en Marijke Permentier van het Securex Customer Care Team bijten graag de spits af. Topcollega’s, stuk voor stuk!

    Lees meer
  3. 5 Customer Experience trends die je absoluut moet weten

    5 Customer Experience trends die je absoluut moet weten

    In een tijdperk van versnelde verandering, is ook de customer experience volop in beweging. Maar waar gaat het naar toe? En hoe hou je het overzicht als elke week een nieuwe tool of trend omgedoopt wordt tot de heilige graal?

    Gelukkig zet Zendesk, partner van Customer Contact, 5 ‘intelligente’ trends op een rijtje. Klaar voor een boost in je klantbeleving?

    Lees meer
  4. Eerste reactie: winnaar CX Battle

    Eerste reactie: winnaar CX Battle

    Proximus pakte De Gouden Giraf 2024. Tijdens de levensechte case staken zij het meeste hun nek uit voor de (fictieve) klant. En ‘zij’ dat zijn Julie Popovic, Kim Kanacki, Nathalie Walravens en… zit hier voor ons: Mehe Aouf!

    Lees meer
  5. “Die vooroordelen? Voor ons zijn dat nu voordelen!”

    “Die vooroordelen? Voor ons zijn dat nu voordelen!”

    “Wat weet je over de FOD Financiën?” Mocht de vraag in een quiz komen, de topantwoorden zouden zijn: belastingen, controle, ambtenarij. Toch is deze FOD de laatste jaren uitgegroeid tot een aantrekkelijke werkgever voor jonge profielen. En hoe Inge Mattens dàt heeft klaargespeeld, dat mag ze straks komen vertellen op Engage & Empower. 

     Maar eerst, een interview… 

    Lees meer
  6. “De beller zit in een vechtmodus”

    “De beller zit in een vechtmodus”

    Hij krijgt de vraag ‘worden we agressiever?' even vaak voorgeschoteld als een kop koffie, maar toch beantwoordt hij ze voor ons nog eens met de glimlach. Prof. dr. Johan Deklerck is criminoloog en veelgevraagd expert rond agressie en conflictbeheersing. En op 16 april deelt hij zijn inzichten en tips specifiek voor customer contactmedewerkers op Engage & Empower. 

     Maar nu eerst: een interview!

    Lees meer
  7. BAM! De winnaar van de CXBattle 2024 is bekend: Team Proximus 🦒🏆

    Staan ook te blinken op het podium: Securex en ITZU  

    Lees meer
  8. “Het zou niet helemaal eerlijk zijn, vinden wij.”

    “Het zou niet helemaal eerlijk zijn, vinden wij.”

    De Customer Experience Battle 24 is niet alleen een boeiend event, het heeft ook een bijzonder boeiende hoofdsponsor: Orion Intelligence. En dat is niet de eerste keer. Maar Tinne Van den Broeck, Customer Success Director bij de techtopper, heeft dit jaar wat op te biechten…

    Lees meer
  9. Mazda carpoolt met Customer Contact

    Mazda carpoolt met Customer Contact

    Mazda stapte onlangs in bij Customer Contact voor een ritje richting toekomst. En als nieuwste lid van onze sectorfederatie nodigden wij hen uit voor een intakegesprek. Hangt bij ons aan de lijn: Nancy Willems, Manager Customer Relation Center bij Mazda Motor Belux & Logistics Europe.

    Lees meer
  10. “DIT ONDERZOEK WAS GOUD WAARD”

    “DIT ONDERZOEK WAS GOUD WAARD”

    Drukke tijden en toch je hele bedrijf 15 minuten kapen… Voor een vragenlijst! Waarom zou je dat doen? Wel, omdat je een pak diepgaande inzichten cadeau krijgt. Ons geloof je misschien niet, maar CEO Wim Van de Velde (N-Allo) toch wel?  

    Lees meer

Nieuwsbrief

Premium Partners

2024 CCBE Premium Partners 18.png