New date: The future of telesales – Customer Contact & DNCM

New date: The future of telesales – Customer Contact & DNCM

Customer Contact, the Belgian Customer Contact Association and DNCM, Do Not Call Me, present the big Future Of Telesales seminar. We invite all telesales professionals to join us for an interactive afternoon in De Malt in Boortmeerbeek to discuss the status of...
New Year’s Reception

New Year’s Reception

Let’s raise our glasses and toast to a customer friendly 2022 😉 Due to the Covid-19 measures we have set a new date for the New Year’s Reception. We’ll welcome you on Thursday 3 February 2022 at 5 PM (CET) in the Bistro of Officenter Vilvoorde. Bites...
Spicy Contact Center Cafe – THoCC – Mechelen

Spicy Contact Center Cafe – THoCC – Mechelen

Het Contact Center Cafe, een organisatie van THoCC, is terug van weggeweest en wel met een spicy versie van het Contact Center Cafe op donderdag 9 december onder de noemer: “Is AI de zoveelste wortel die duur verkocht en te vaak heel krakkemikkig opgeleverd...
Achter de schermen van de corona-infolijn

Achter de schermen van de corona-infolijn

Je testte positief met een zelftest, je kwam in contact met iemand met corona of je hebt vragen over de nieuwe coronamaatregelen? Dan kan je terecht bij de contactcentermedewerkers die de corona-infolijn bemannen. VRT ging kijken hoe het er daar aan toe gaat. Tot 6000...