
Pidpa is op zoek naar een manager voor het contact center en de dienst debiteurenbeheer. Als in-house, inbound en service gericht contactcenter helpt Pidpa dagelijks een 1500 klanten met al hun vragen over drink-, hemel- en afvalwater. Binnen het contact center en de dienst debiteurenbeheer streven ze ernaar om elke klant verder te helpen op een professionele, klantvriendelijke en kwalitatief hoogstaande manier. Je stuurt rechtstreeks 5 teamleaders, 5 kennisexperten en een planner aan en indirect een 50-tal operationele medewerkers. Je werkt in het Pidpa-kantoor in Antwerpen.
Als manager draag je de eindverantwoordelijkheid voor het contact center en de dienst debiteurenbeheer. Je bepaalt de strategische doelstellingen en ondersteunt de teamleiders bij de operationele uitwerking. Je stimuleert hun groei en zorgt voor leeropportuniteiten. Je bereidt voor het contactcenter en debiteurenbeheer toekomstige evoluties voor en zorgt voor de implementatie. Je gaat hierbij steeds in overleg met andere stakeholders binnen Pidpa. In alles wat je onderneemt, denk je steeds in functie van de klant. Als manager ben jij immers verantwoordelijk voor het bewaken en realiseren van het klantenvertrouwen en draag je zo bij aan de strategische doelstellingen van Pidpa.