IPG behaalt als eerste contactcenter in België het landelijke Top Employer certificaat

februari 4, 2020

Top Employer heeft de lijst bekendgemaakt van bedrijven met een vooruitstrevend HR-beleid. Deze bedrijven mogen het komende jaar de titel van “Top Employer” hanteren. Voor de eerste maal in België werd een contactcenter gecertificeerd. IPG België wordt zo erkend voor de acties die ze neemt om mensen centraal te stellen en een goede werkomgeving te creëren.

De CHRO van IPG, Gunther Janssens, bevestigt: ”We zijn zeer blij met deze erkenning. Het is niet enkel een bevestiging van onze HR-inspanningen als werkgever, maar vooral een blijk van waardering voor onze medewerkers en voor de initiatieven die we samen met hen nemen om onze klanten nog beter te faciliteren in hun klantencontacten. Onze medewerkers krijgen hiermee het respect dat ze verdienen voor hun dagdagelijkse flexibele inzet en engagement. De job van contactexpert vergt immers veel van onze medewerkers. IPG maakt het verschil doordat we maximaal investeren in de ontwikkeling van onze professionals”.

IPG vervoegt zo het wereldwijde Top Employer–netwerk bestaande uit 1.658 Top Employers erkend in 119 landen/regio’s. IPG behaalde een positief resultaat op de HR Best Practices Survey waarbij ze aan de hand van meer dan 100 vragen over 600 praktijken met betrekking tot de ontwikkeling van mensen geëvalueerd werd.

De feedback die IPG ontvangt van het Top Employers Instituut biedt ze tevens nieuwe impulsen en kansen om haar ontwikkelingsbeleid in mensen verder te versterken en haar medewerkers klaar te maken voor de uitdagingen van de toekomst.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This