De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

juli 16, 2020

“In de markt van vandaag is de band tussen organisaties en hun klanten belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken meer en meer communicatie kanalen en verwachte met alles en iedereen verbonden te zijn. Zo ook met bedrijven en organisaties. Consumenten verwachten via verschillende kanalen met organisaties te kunnen interageren, verwachten transparantie rondom informatie en inzicht in processen, verwachten pro-actief geinformeerd te worden. Met andere woorden een ‘connected experience’,” zegt Femke Oosterlinck van QuandaGo

“In de huidige economie, als gevolg van de hele COVID situatie, is de druk hieromtrent alleen maar toegenomen. In de huidige situatie is customer service en ’t behouden van klanten voor veel organisaties een ‘number 1 priority’ geworden, meer nog dan voorheen. Dit gaat vaak verder dan standaard contact center technologie en daar kunnen we als QuandaGo een belangrijke bijdrage in leveren,” aldus Femke Oosterlinck van Quandago.

Het in Nederland gevestigde QuandaGo heeft onlangs zijn focus op de Belgische markt vergroot en is als gevolg daarvan officieel lid geworden van de Belgische Customer Contact Association. Onder aanvoering van Femke Oosterlinck, Sales Manager voor Belgie & Luxemburg, opereert QuandaGo al enige tijd met succes op de Belgische markt en met ’t lidmaatschap aan de Customer Contact Association onderstreept QuandaGo dat Belgie (en Luxemburg) een strategische markt is voor QuandaGo, ook naar de toekomst toe.

QuandaGo is een cloud CX-softwareleverancier die zich richt op contactcenters, kennismanagement en intelligente oplossingen voor procesautomatisering. QuandaGo is gericht op het helpen van bedrijven om hun interacties, kennis en processen samen te brengen, niet alleen voor klanten, maar ook voor klantcontactmedewerkers en medewerkers uit het hele bedrijf. Het combineren van deze bedrijfsbrede connectiviteit van mensen met data-integratie en procesautomatisering is echt een game-changer voor het leveren van de huidige klantervaring.

QuandaGo onderscheidt zich van de traditionele CX- en contactcenter-software-providers doordat het platform nieuwe kennisniveaus en business intelligence uit vrijwel elke gegevensbron samenbrengt, waardoor alles beschikbaar is voor klancontactmedewerkers in één enkele uniforme desktop. De software stelt bedrijven ook in staat om deze gegevens om te zetten in actie, door gebruik te maken van AI en intelligente procesautomatisering om de klantinteracties in het hele bedrijf efficiënter te maken – niet alleen in het contactcenter.

Customer Contact is de Belgische beroepsvereniging van klantendiensten en contact centers. Customer Contact streeft ernaar om klanten een waardevol contactmoment te bieden, dat een klantcontactmedewerker zijn of haar werk met plezier en passie doet en dat bedrijven het klantcontact op de juiste manier positioneren. “We zijn blij te zien dat bedrijven als QuandaGo aandacht besteden aan klantcontact en de klantendiensten en contactcenters nauw betrekken bij hun customer experience oplossingen en procesautomatisering”, zegt Hans Cleemput, directeur van Customer Contact.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This