An Meers (iKanbi) verlaat sector voor nieuwe uitdaging

januari 28, 2020

An Meers, General Manager van iKanbi en ondervoorzitter van Customer Contact, verlaat de sector. Ze kiest voor een volledig nieuw pad bij Sowalfin.

Thank you, An Meers. Afscheid op de nieuwjaarsdrink.

“Ik verlaat deze boeiende sector waar ik mij graag voor ingezet heb voor een nieuwe uitdaging als Euroquity Manager bij Sowalfin, de Société Wallonne de Financement et de Garantie des Petites et Moyennes Entreprises. Een compleet andere richting uit dus. Maar het is nu of nooit, en als ik het niet doe zal ik later zeker spijt krijgen! Hoe dan ook zal ik de fijne sfeer en de mensen absoluut missen”, aldus An Meers.

An Meers zette zich in onze federatie onder andere in voor het nieuwe Beroepskwalificatiedossier dat in 2019 van kracht ging met als nieuwe functietitel “klantcontactmedewerker”.

An, dank je wel voor je inzet voor de Customer Contact sector! We wensen je veel succes bij deze nieuwe uitdaging.

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This