Orateurs de l’évènement Customer Contact Congres

Customer Contact Congres

LES ACTEURS DU CHANGEMENT DANS LE CONTACT CLIENT

Customer Contact Congres

Orateurs

  1. Isabel Baert

    Isabel Baert

    Isabel Baert studeerde rechten aan de KU Leuven en de Humboldt-universiteit in Berlijn. Behaalde aansluitend een master aan de Polimoda, de modeschool van Firenze. Startte in 2010 haar carrière bij Hugo Boss in Duitsland. Begon in in 2012 bij de Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde, bouwde haar carrière eerst uit in de VS en werd nadien Managing Director van het merk Rigby & Peller, een Brits luxe lingeriemerk van de groep. Kwam in 2017 terug naar België als Channel Director voor Neuhaus, waar ze de Europese verkoopkanalen stroomlijnde en nadien ook verantwoordelijk werd voor de wereldwijde marketing. Volgde in November 2023 Ignace van Doorselaere op als CEO van Neuhaus.
  2. Joeri Van den Bergh

    Joeri Van den Bergh

    Joeri Van den Bergh is Future Consumer Expert. Hij heeft uitgebreide ervaring met alle aspecten van marketing voor tieners en jongvolwassenen. Tot zijn klanten behoren wereldwijde klanten als eBay, Coca-Cola, Spotify, Danone, Red Bull, IKEA, Heineken, Converse, Nestlé, AXA en Unilever voor wie hij onderzoek heeft gedaan en advies heeft gegeven over hoe ze zich kunnen richten op de komende generaties klanten. Hij is een door de AMA (American Marketing Association Best Book) bekroonde mondiale thought leader en marketingauteur over de impact van NextGen op marketing, het bedrijfsleven en consumententrends. Als professor marketing aan 1 van de toonaangevende Europese businessscholen (Vlerick Business School) werkt Joeri voortdurend aan zijn inzichten en toekomstverkenningen over NextGen consumentengedrag in een snel veranderende wereld.
  3. Kim Jansen

    Kim Jansen

    Kim Jansen is sociaal psycholoog en altijd werkzaam geweest op het snijvlak van HR, onderzoek en het trainerschap. Zij is gefascineerd geraakt door het thema Millennials. Kim heeft zich gaandeweg ontwikkeld tot generatie expert. Momenteel geeft zij presentaties, workshops en masterclasses rondom het benutten van Generatiediversiteit en het inzetten op Generatiemanagement. Kim helpt organisaties om bruggen te slaan en generatieverschillen te gebruiken. Met als doel, een toekomstbestendige organisatie.
  4. Prof. dr. Rudy Moenaert

    Prof. dr. Rudy Moenaert

    Prof. dr. Rudy Moenaert is gewoon hoogleraar strategische marketing aan de Tilburgse TIAS School for Business and Society. Zijn werkterrein is strategische marketing en innovatie, voornamelijk in B2B en diensten. Hij is Academic Director van de Executive Master of Marketing & Customer Management op TIAS. Rudy is een gepassioneerd docent, won vijfmaal de TIAS Best Teacher Award en adviseert ondernemingen in hun marktplanning en innovatie. Rudy Moenaert is coauteur van De Customer Leader (2024) en Marketing met Ballen (2016), en auteur van De pijn van het ondernemen (2012). Hij publiceerde in de internationale toptijdschriften zoals o.m. Management Science, European Journal of Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science en Journal of Product Innovation Management.

La période d'inscription est terminée.