Het bestuursorgaan van Customer Contact en Team Events hebben na uitgebreid overleg besloten dat het jaarlijkse Customer Contact Congress niet kan doorgaan op 19 november 2020 wegens de huidige Covid-19 maatregelen en beperkingen.
“Het is haast onmogelijk om in november een netwerk-evenement met ruim 300 bezoekers op dezelfde manier als vroeger te houden,” zegt Hans Cleemput van Customer Contact. “We zetten daarom liever in op een top-evenement in maart 2021.”
We willen in plaats van het congres toch graag een netwerkevenement organiseren voor maximum 150 personen. De Customer Contact Awards, gecombineerd met een interessante keynote, lenen zich daar uitstekend toe maar… dan hebben we wel inspirerende cases nodig!

Heeft jouw contact center of klantendienst – tijdens de coronacrisis of helemaal los daarvan – een sterke prestatie geleverd ofnieuwe technologie ingezet waarvan jouw klanten of medewerkers blijer werden? Laat ons dan weten of jij overweegt om een case in te dienen voor de Customer Contact Awards 2020!
[yop_poll id=”1″]