Digitaal klantcontact On/Off – KSF Jaarcongres

Theater De Spiegel Spinhuisplein 14Zwolle,

Tijdens het KSF Jaarcongres brengen we je de meest recente feiten en cijfers over de ontwikkelingen in de branche. Onze tafelgasten nemen je mee in de kansen, trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en de digitalisering. Met mooie praktijkvoorbeelden als datagedreven klantcontact, de kracht van de feedbackloop en de kracht van de samenwerking […]

Customer First Congres

Juist nu is verbinding overal én onmisbaar. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van bruggen slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt en oprecht contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door […]

Customer Contact Congres 2021

Technopolis Mechelen

Na een jaartje rust vliegen we er in 2021 weer in met hét grootste Customer Contact event: het jaarlijkse congres! REGISTER NOW

The state of Speech Processing in customer contacts – Leuven

Faculty Club Groot-Begijnhof 14Leuven,

Together with UGent and KULeuven we'll bring you up to date with the state of Natural Langauge Processing and Speech Processing in customer contacts in Belgium. Speech Recognition specialists like MyForce and Odigo will share best practices in the application of automated voice driven solutions. And we call out all contact center managers to join […]