NTT Customer Experience Center Lunch with Randstad

How Next-Gen Contact Centers Inspire Innovation The cloud has enabled a multitude of rapid advancements we couldn’t have envisioned a decade ago. And that definitely rings true for customer service departments. Today, investing in cloud technology isn’t just a matter of operational efficiency. It’s about sparking innovation. This is what we have in store for you: 11.00    Welcome […]

Digitaal klantcontact On/Off – KSF Jaarcongres

Theater De Spiegel Spinhuisplein 14, Zwolle

Tijdens het KSF Jaarcongres brengen we je de meest recente feiten en cijfers over de ontwikkelingen in de branche. Onze tafelgasten nemen je mee in de kansen, trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en de digitalisering. Met mooie praktijkvoorbeelden als datagedreven klantcontact, de kracht van de feedbackloop en de kracht van de samenwerking […]

Customer First Congres

Juist nu is verbinding overal én onmisbaar. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van bruggen slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt en oprecht contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door […]

Customer Contact Congres 2021

Technopolis Mechelen

Na een jaartje rust vliegen we er in 2021 weer in met hét grootste Customer Contact event: het jaarlijkse congres! REGISTER NOW

Spicy Contact Center Cafe – THoCC – Mechelen

Het Contact Center Cafe, een organisatie van THoCC, is terug van weggeweest en wel met een spicy versie van het Contact Center Cafe op donderdag 9 december onder de noemer: "Is AI de zoveelste wortel die duur verkocht en te vaak heel krakkemikkig opgeleverd wordt?" Meer informatie over het event en het programma vind je […]