Bert Vanmanshoven volgt Caroline De Roose op als voorzitter van Customer Contact

juli 1, 2022
Bert Vanmanshoven (l) volgt Caroline De Roose (r) op als voorzitter van Customer Contact (foto: RR)

Customer Contact, de Belgische beroepsfederatie van klantendiensten en contact centers, heeft een nieuwe voorzitter. Bert Vanmanshoven, Chief Commercial Officer van Koramic2Engage, neemt vanaf 23 juni 2022 de fakkel over van Caroline De Roose, die vanuit Randstad Belgium de stap zet naar Randstad Global.

Caroline De Roose, Director Customer Experience bij Randstad, mag een aantal customer experience initiatieven uitrollen over de hele wereld binnen Randstad. “Daardoor kan ik helaas minder tijd investeren in de Belgische klantcontact sector en in de klantcontact federatie,” vertelt Caroline. Ze werd in juni 2017 voorzitter en zetelde al vanaf het ontstaan van de beroepsfederatie in het bestuursorgaan. “Ik heb Customer Contact zien groeien naar een professionele organisatie. We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt aan centrale thema’s zoals klantcontact in tijden van corona, het Belgian Quality Monitoring Charter en het huidige Happy Customer project. Ik heb er alle vertrouwen in dat Bert met dit dynamische bestuursorgaan mee de volgende stappen zal zetten voor Customer Contact,” aldus Caroline De Roose.

Bert Vanmanshoven: “Dit is het juiste moment”

Bert Vanmanshoven, CCO bij Koramic2Engage, de groep boven onder andere contact centers IPG, CALL-IT en In2Com, en vice-voorzitter Unizo Hasselt, maakt sinds 2020 deel uit van het bestuursorgaan van Customer Contact. “Ik voel dat dit het juiste moment is om mijn rol als voorzitter op te nemen. Ik heb altijd een passie gehad voor klantcontact waarin ik al meer dan 15 jaar actief ben, eerst bij IPG en sinds 2020 ook bij Koramic2Engage. Ik kijk er naar uit om de sector te vertegenwoordigen en mee te werken aan een paar belangrijke thema’s rond de toekomst van klantcontact,” aldus Bert Vanmanshoven.

Afscheid van Karin en Gerd

Naast Caroline De Roose nemen ook Karin Van De Velde (ex-Callexcell) en Gerd Bogaerts (die in augustus Proximus verlaat) afscheid van de federatie. “We willen vanuit Customer Contact heel graag onze dank uitspreken aan Caroline, Karin en Gerd voor hun inzet voor onze federatie en onze leden in de afgelopen jaren. We hebben altijd heel prettig samengewerkt, zullen elkaar ongetwijfeld opnieuw treffen in de toekomst, maar voor nu, vanuit het hart, een welgemeende dankjewel en veel succes,” aldus Hans Cleemput, directeur van Customer Contact.

Welkom An, Jean-Francois en Katia

In het dagelijks bestuur krijgt Bert Vanmanshoven het gezelschap van vice-voorzitter Lieve Huygens, Customer Care Director bij Securex, en penningmeester Tom Van Lemmens, Technology Expert met Technologicx. Het bestuursorgaan van Customer Contact bestaat vanaf 23 juni 2022 uit: Bert Vanmanshoven (Koramic2Engage), Alain Marbehant (iKanbi), Lieve Huygens (Securex), An Florens (Carglass), Katia Battheu (Proximus), Jean-Francois Letraublon (OCTA+), Tom Van Lemmens (Technologicx), Michel Delfosse (Genesys), Guido Houben (ITZU), Jan Bellaert (Möbius Business Redesign) en Sara Buelens (Telenet Business). Een opvolger voor Caroline De Roose wordt zo snel mogelijk vanuit Randstad Belgium aangeduid.

Bekijk de leden van het Bestuursorgaan op Customercontact.be

Related Posts

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte!

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Language

You have Successfully Subscribed!

Share This