Home

Customer Contact & CXForum is de sectorfederatie voor alle Belgische bedrijven met een klantendienst, customer experience afdeling, customercare team of een customer contactcenter.

Lid worden van Customer Contact & CXForum da’s deel worden van een dynamisch netwerk van meer dan 2.000 professionele customercontact-experts. 

Als sectorfederatie zetten wij ons elke dag volop in voor onze sector en jouw belangen.

BELANGRIJK NIEUWS 

Sectoronderzoek met KULeuven gaat verder in 2024

Op het congres toonde professor Vanvaerenbergh de eerste resultaten van 'Let’s FAQ de klantendienst' In 2024 zetten we dit grootschalig sectoronderzoek samen met de KULeuven verder. Wil je weten hoe jouw medewerkers hun job beleven? Schrijf je dan nu in!

onderzoek KUL

BAM! De winnaar van de CXBattle 2024 is bekend: Team Proximus 🦒🏆

Staan ook te blinken op het podium: Securex en ITZU. Bedankt ook aan de jury en alle teams voor de inspirerende (lente)dag. Re-match 11 maart 2025? 🥊😉

Winnaar 2024

De winnaars van de Stars of Customer Contact

Op het Customer Contact Congress werden voor het eerst de Stars of Customer Contact uitgereikt. Klantcontactmedewerkers van ITZU, Mazda Europe, OCTA+, 24+ en DHL werden in de bloemetjes gezet:

Stars of Customer Contact Award winners 2023

 

Customer Contact Congress

Jullie waren de Stars of Customer Contact! Meer dan 260 klantcontactprofessionals genoten op 30 november van ons jaarlijkse Customer Contact Congress. Hier vind je de foto's en de video van het congres.

Customer_contact_2023-0189

EVENT IN DE KIJKER

Employee Experience Event

Op dit 1e employee engagement event voor de sector durven we de uitdagingen openlijk te benoemen en stippelen we een actieplan om ze alle 3 krachtig aan te pakken. En omdat wachten niet in onze aard zit, doen we dat al héél binnenkort: op 16 april in Leuven

Samen met héél de sector. En met 4 straffe keynote speakers.

All Events

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. Deze bijeenkomst is uitverkocht
    inHeverlee

    ENGAGE & EMPOWER.

    Hét employee experience event voor de customer contactsector.

  2. Access all areas bij OCTA+

    Een unieke kijk achter de schermen

  3. inBerchem

    TECH EVENT N° 2

    De tech evoluties van onze sector.

    Wervelende keynotes en praktijkgerichte cases.

  4. SAVE THE DATE - ZOMER BBQ

    Beleef een magische zomeravond terwijl je proeft van lekkere gerechten. Praat na met collega’s en klanten over die zalige zomerse dage...

Leden beleven meer. Word ook lid.

Dit doen wij voor onze leden

Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen. Op elk niveau. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. Hoe meer leden, hoe luider onze stem.

Inspiratie op maat van je sector

We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met workshops, verrassende keynotes en thema-events. 

Kennis is om te delen

Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Daarom organiseren we momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden. 

 

Blijf op de hoogte

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Nieuws uit de sector

  1. STRAFFE KOFFIE: EEN ONTBIJT MET WINNAARS
    28-03-24

    STRAFFE KOFFIE: EEN ONTBIJT MET WINNAARS

    Eind vorig jaar wonnen ze de 1e Customer Contact Awards. In al het feestgedruis was er toen niet echt tijd voor een diepgaand gesprek....

Toon alle nieuwsberichten

Premium Partners

2024 CCBE Premium Partners 18.png