Home

Connecting Customers Companies Coworkers

Customer Contact is dé toonaangevende associatie in België voor klantendiensten, customer experience afdelingen en customer contactcenters. Samen met CXForum vormen we een dynamisch netwerk van meer dan 2.000 professionele klantcontact-experts en vertegenwoordigen we met trots meer dan 100.000 klantcontact-medewerkers.

Onze missie is helder: wij streven naar een naadloze verbinding tussen bedrijven, klanten en medewerkers. We willen dat klanten het klantcontact als buitengewoon waardevol ervaren, dat medewerkers hun baan met plezier en passie kunnen uitvoeren, en dat bedrijven hun klantcontact op een centrale en strategische wijze kunnen positioneren.

IN DE KIJKER

Sectoronderzoek met KULeuven gaat verder in 2024

Op het congres toonde professor Vanvaerenbergh de eerste resultaten van 'Let’s FAQ de klantendienst' In 2024 zetten we dit grootschalig sectoronderzoek samen met de KULeuven verder. Wil je weten hoe jouw medewerkers hun job beleven? Schrijf je dan nu in!

onderzoek KUL

Goede voornemens en human trends op NY Reception

Op de nieuwjaarsreceptie van Customer Contact waren er veel sportieve plannen bij de goede voornemens. Bij de trends van 2024 stond 'human' op gelijke hoogte met 'AI'. Hier vind je de foto's en de presentatie van de NY Reception.

DSC00018

De winnaars van de Stars of Customer Contact

Op het Customer Contact Congress werden voor het eerst de Stars of Customer Contact uitgereikt. Klantcontactmedewerkers van ITZU, Mazda Europe, OCTA+, 24+ en DHL werden in de bloemetjes gezet:

Stars of Customer Contact Award winners 2023

 

Customer Contact Congress

Jullie waren de Stars of Customer Contact! Meer dan 260 klantcontactprofessionals genoten op 30 november van ons jaarlijkse Customer Contact Congress. Hier vind je de foto's en de video van het congres.

Customer_contact_2023-0189

Engage & Empower

Employee Experience Event

Op dit 1e employee engagement event voor de sector durven we de uitdagingen openlijk te benoemen en stippelen we een actieplan om ze alle 3 krachtig aan te pakken. En omdat wachten niet in onze aard zit, doen we dat al héél binnenkort: op 16 april in Leuven

Samen met héél de sector. En met 3 straffe keynote speakers.

All Events

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. inHeverlee

    ENGAGE & EMPOWER.

  2. inBerchem

    TECH EVENT N° 2

Word nu lid van het grootste klantcontactnetwerk in België

Het lidmaatschap geeft toegang tot whitepapers, infographics en research results. Als lid krijg je ook gratis toegang of ledenkorting op minimaal 12 events per jaar. Leden krijgen exclusief toegang tot de Access All Areas. 

Ontdek alle lidmaatschapsvoordelen en word lid van het grootste Belgische klantcontactnetwerk.

Blijf op de hoogte

Wij brengen maandelijks uitgebreid nieuws, informatie, onderzoek, white papers, presentaties en evenementen over klantcontact in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte.

Newsletter archive

Nieuws uit de sector

  1. STRAFFE KOFFIE: EEN ONTBIJT MET WINNAARS
    28-03-24

    STRAFFE KOFFIE: EEN ONTBIJT MET WINNAARS

    Eind vorig jaar wonnen ze de 1e Customer Contact Awards. In al het feestgedruis was er toen niet echt tijd voor een diepgaand gesprek....

  2. “Bedrijven met een customer contactcenter hebben al een mooi parcours afgelegd”
    28-03-24

    “Bedrijven met een customer contactcenter hebben al een mooi parcours afgelegd”

    TOPCOLLEGA’S AAN HET WOORD: SANDRA HERBOTS & MARIJKE PERMENTIER (SECUREX)

    Managers en teamleaders staan vaak ...

  3. 5 Customer Experience trends die je absoluut moet weten
    28-03-24

    5 Customer Experience trends die je absoluut moet weten

    In een tijdperk van versnelde verandering, is ook de customer experience volop in beweging. Maar waar gaat het naar toe? En hoe hou je...

Toon alle blogs

Premium Partners

2024 CCBE Premium Partners 18.png